קבלו מענה לכל הספקות שלכם

קבלו מענה לכל הספקות שלכם

משרד חקירות פרטי הוא המקום שבאמצעותו תוכלו לקבל מענה לכל הספקות שלכם, שהתעוררו בשל מגוון רחב של סיבות. משרד זה נותן מענה נרחב בתחומים שונים ביניהם משפחה, חקירות בגידות, עסקיות, כלכליות, עבור חברות ביטוח, עורכי דין, איתור טלפונים אנשים ונכסים ועוד. משרד חקירות טוב הוא אחד כזה שעוסק שנים רבות בתחום, ובאמתחתו מקרים רבים שפוצחו בצורה המקצועית ביותר. למשרד חייב להיות רישיון משרד, אותו הוא מקבל ממשרד הפנים ומתחדש מפעם לפעם.

מי רשאי להקים משרד חקירות

לא כל אחד יכול להקים משרד חקירות פרטי. על מנת לעשות זאת הוא צריך לעמוד בשני תנאים, התנאי הראשון הוא לעסוק במקצוע ברישיון, לעבור מבחן של משרד המשפטים שצריך לעבור ואז מקבלים את תעודת חוקר פרטי. על מנת לעמוד בתקנות הבעלים של המשרד מחויב לעבוד במקצוע מעל 5 שנים והגשת בקשה למשרד המשפטים לקבלת רישיון משרד חקירות.

דוגמאות לשירותים שונים שמשרדי חקירות מעניקים:

האזנות סתר

לפעמים אדם חושש כי יש כאלו המעוניינים להאזין לו מסיבות שונות, וכשזה קורה הוא נאלץ לפנות למשרד חקירות פרטי, על מנת לבצע בדיקת האזנות סתר. בדיקה זו מתבצעת על ידי החוקר המנוסה ביותר ועל ידי אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. הבדיקה תעשה בשני שלבים: בדיקה בבית/משרד/רכב , וכן בדיקה בטלפון הסלולארי. במידה וגיליתם שאכן מאזינים לכם תוכלו לפנות עם המכשיר ולהתלונן על כך במשטרה. האזנה מהווה עבירה פלילית.

מעקבים

במסגרתו של משרד חקירות יתבצע מגוון רחב של מעקבים, ולכן חשוב שהמשרד אותו אתם שוכרים, יהיה עם צוות מנוסה וכן אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. בפנותכם למשרד חקירות, עליכם לוודא כי המשרד הוא בעל ניסיון ומוניטין לדוגמת משרד החקירות ויצמן יער, אשר באמתחתו הצלחות הרבים והוא מעסיק את החוקרים הטובים ביותר בתחום.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact