חושדים כי מישהו מאזין לכם? המאמר הבא הוא בשבילכם

חושדים כי מישהו מאזין לכם? המאמר הבא הוא בשבילכם

במקרים שבהם אתם חושבים כי אנשים מאזינים לכם, המאזינים בוודאי לא יהיו כאלה המעוניינים להיטיב לכם אלא להרע לכם, ואף להשתמש בשיחות שתעשו לכאורה על מנת להפליל אתכם או לגרום לכם נזק כלשהו. במידה ואתם חוששים כי מישהו מאזין לכם, תוכלו להזמין בדיקת האזנה לטלפון על מנת שתוכלו לבדוק היטב ובצורה מהירה במיוחד. על מנת לבצע זאת, ניתן לפנות אל משרד חקירות לו יש את האמצעים השונים על מנת להחזיר  לכם את השקט הנפשי אותו אתם צריכים.

האזנה לטלפון באמצעות תוכנות ריגול שונות

הטלפון הנייד הפך את החיים שלנו ליותר קלים, אך יחד עם זאת הקלות של חיבור האינטרנט תרם כל כך הרבה אך הוא גם להפוך כר פורה לפגיעות שונות בפרטיות שלנו, זאת מאחר והוא זמין לכל לדורש. אם בעבר על מנת להחדיר תוכנות ריגול מסוימות היה צורך בטלפון הנייד, כיום עם התקדמות הטכנולוגית כבר אין צורך כלל במגע פיזי של המכשיר על מנת לבצע האזנה לטלפון, וניתן לבצע את זאת בשליטה מרחוק. פשוט יש לשכנע את האדם להכניס את התוכנה או לפתוח קובץ מסוים שהיא מושתלת בתוכו.

מה קורה במהלך האזנה?

מהרגע שבו מוחדרת תוכנת הריגול לטלפון כל המידע בטלפון עלול להיות מועבר לגורם חיצוני- ניתן בעזרת התוכנה לחדור אל הטלפון הנייד ולהאזין לשיחות ולמסרים. חשוב מאד לדאוג לכך כי במידה ויש האזנת סתר יש לטפל בה במהירות האפשרית, שלא תיפגעו.

שלבים בתהליך בדיקת האזנה לטלפון נייד

בשלב הראשון יש צורך לבדוק את נקודות הכשל בטלפון על מנת לאתר את המקור שממנו חדרה תוכנת הריגול. בעזרת הבדיקה הזו ניתן בקלות רבה לאתר האזנה או לפחות לומר ללקוח את מידת הסיכון של הטלפון שלו.

בדיקות מתקדמות יותר

ברגע שיש חשש כי בטלפון יש תוכנות ריגול, עוברים לשלב הבא של בדיקות מתקדמות, בהם מאתרים את תוכנת הריגול בעזרת תוכנות מחשב מתקדמות. חשוב לזכור כי בדרך כלל שתילת תוכנת ריגול  איננה דבר פשוט, ובטח שאינו חוקי ולמעשה מדובר בעבירה על החוק. חברת החקירות ויצמן יער תשמח לעמוד לרשותכם בכל הנוגע להאזנות לטלפון הנייד או לבדיקת האזנות בבית/ משרד/ רכב. פנו עוד היום ואחד מאנשי הצוות שלנו ישמח לסייע לכם.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact