בחרו בקפידה את משרד החקירות שלכם

בחרו בקפידה את משרד החקירות שלכם

ישנן לא מעט אנשים אשר מעוניינם להיעזר בשירותיו השונים של משרד חקירות, רובם עקב חשד לבגידה. בין השאר משרד החקירות מעסיק חוקרים פרטיים החוקרים באופן יומי מקרים שונים כמו: איתור בגידות בן בני הזוג, העלמת כספים בין בניהם, איתור נעדרים, איתור חייבים, בדיקות האזנה לטלפון, זיופים פגיעה בזכויות היוצרים ועוד.

בחירת משרד חקירות פרטיות מהווה קושי רב ומדובר בהחלטה קשה היכולה להשפיע בסופו של דבר תוצאות החקירה שמובילות לא פעם להחלטות הרות גורל כמו האם להתגרש. לא כדאי לבחור משרד חקירות פרטיות ללא ניסיון אלא לבחור את המשרד על פי אמות המידה המקובלות ותוך מחשבה רבה שכן אותו משרד יכול לעזור לכם לצאת אל החופשי בצורה הטובה ביותר.

טיפים למציאת משרד חקירות

רישיון

לא כל אחד יכול לנהל משרד חקירות ובטח לא כל אחד יכול להיות חוקר פרטי. על מנת לנהל משרד חקירות יש צורך ברישיון. רישיון זה ניתן על ידי משרד המשפטים. משרד המשפטים אינו ממהר להעניק רישיון שכזה לכל אדם, מקבל אותו רק אדם שעבר מבחנים שונים המתקיימים תחת הקפדה יתרה.

גם לאחר שחוקר פרטי סיים את תקופת לימודיו ועבר את המבחנים בהצלחה על מנת להתחיל לעבוד הוא צריך לעבור תקופה של התמחות על ידי חוקר פרטי ותיק ממנו . רק לאחר 5 שנות עבודה במשרדי חקירות שונים ולאחר שצבר ותק רב במיוחד הוא רשאי לפתוח משרד חקירות משל עצמו.

פנו אל המומחים

על מנת לבצע חקירות פרטיות בצורה יעילה יש צורך בניסיון רב. ככל שמשרד חקירות פרטיות ותיק יותר, כך תדעו שהטיפול יהיה טוב יותר. אנשים מגיעים במצבים הקשים ביותר אל משרד כזה. לא פעם הם זקוקים לאמפתיה זאת מעבר לאדם שיהיה מקצועי, חשוב לא פחות גם שיהיה אנושי. החוקרים הפרטיים במשרד ויצמן יער הם מהטובים בתחום, שעברו הכשרה מקיפה ומוכנים להתמודד עם כל אתגר. פנו אליהם ולא תצטערו.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact