וודאו שאף אחד לא מאזין לכם בעזרת גורם מקצועי

וודאו שאף אחד לא מאזין לכם בעזרת גורם מקצועי

בדיקת האזנות היא בדיקה שמתבצעת במקרים רבים שחוששים כי מישהו מאזין לנו על מנת לעקוב אחרינו, לדוגמת ריגול עסקי, שמעוניינים לקבל מידע מתוך ישיבות פנימיות, או למשל בעניינים זוגיים כשאדם חושד שבן הזוג שלו בוגד בו. כאשר עולה בכם חשד ואתם מוצאים את עצמכם חוששים ונתקפים פחד ובהלה מהנושא, חשוב מאד לפנות במהרה אל חברת חקירות. חברת חקירות מנוסה וטובה, מחזיקה במגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים על מנת לאתר האזנות. מאמר זה יסקור את כל הנושאים הקשורים לבדיקת האזנות, מדוע יש לבצע בדיקה, סוגים שונים של דרכי האזנה ועוד.

איך לגלות האזנות סתר

אנשים שחושדים כי מאזינים להם- בין אם מדובר על חברות שונות, גורמי ביון ועוד, ניתן להשתמש באמצעים טכנולוגיים על מנת לבצע בדיקת האזנות ולאשש או להפריך את החשדות שלכם. אז איך זה עובד? מכשיר לאיתור האזנות יאתר למעשה אותות אלקטרו-מגנטיים. אותו מכשיר לבדיקת האזנות בעצם יתרגם את האותות השונים לחיווי קולי או גרפי בכל פעם שהוא מאתר קולות ותדרים בסביבה, על ידי הזזת התדרים ממקום למקום בהתאם לקרבתו לחפצים שונים. כך ניתן לגלות אם יש האזנות סתר המתרחשות בביתכם.

סוגים שונים של בדיקות האזנות

ישנם סוגים שונים של האזנות סתר- וידאו, אודיו, באמצעות גלי רדיו ועוד, ולשם אותן האזנות סתר משתמשים בידע התפעולי והטכנולוגי של מכשירים אלו. רבים אינם יודעים אך ישנם כיום  מכשירי האזנה שהגודל שלהם אינו עולה על מטבע של שקל, ולכן יש קושי רב לאתר אותם. אז איך ניתן לאתר אותם בכל זאת? משרד חקירות בעל מכשור מקצועי וצוות חוקרים מיומן ומנוסה שיוכל לענות על השאלה, כמו חברת החקירות ויצמן יער. ויצמן יער היא חברת חקירות מנוסה עם מוניטין עשיר של מעל ל 40 שנה, פנו אליהם עוד היום לייעוץ ותתחילו לגלות את האמת.

 

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact