בדקו טוב לפני שאתם שוכרים חוקר פרטי

בדקו טוב לפני שאתם שוכרים חוקר פרטי

רבים מכם בוודאי שאינם מכירים את עולם החקירות. לעיתים ישנם מקרים בהם אנשים מן השורה נאלצים להשתמש בשירותיו, בעיקר במקרים שבהם הם מוצאים את עצמם תשושים מניסיון להשיג מידע שלא צלח בידיהם להשיג. משום כך לא נותרה להם ברירה והם יחפשו משרד חקירות פרטי, מנוסה ובעל מוניטין. יש לבדוק היטב את המוניטין של המשרד, לקרוא את הרזומה ולסקור בתבונה את ההמלצות. גורלכם יכול להיות תלוי במקצועיות של החוקרים המועסקים במשרד.

האם כל אחד יכול לפתוח משרד חקירות?

על מנת לפתוח משרד חקירות צריכים להתקיים שני תנאים:

השכלה מתאימה

חייבת להיות לכל אדם שמעוניין לחקור, תעודה ממשרד המשפטים לאחר שעבר קורס ומבחנים המאשרים שהוא צלח את הקורס. הסיבה השנייה קשורה לניסיון של החוקר, ורק לאחר ששימוש כחוקר פרטי מספר שנים, אזי הוא רשאי לפתוח משרד עצמאי. שני אלו מבטיחים כי אתם נמצאים בידיים טובות ולא מתעסקים עם חוקר מתחיל או ,"חאפר" שמנסה לגזול את כספכם ללא תמורה הולמת.

ערכים המאפיינים משרד חקירות

משרד חקירות משתמש באמצעים רבים ושונים על מנת להתמודד עם מקרים שונים אך חשוב מאוד שכל האמצעים הללו יהיו אמצעים כשרים מבחינה חוקית. אחרת הם לא יתקבלו בבית משפט, מקום שאליו לעיתים מגיעים ממצאים מהחקירה הפרטית.

חתירה להשגת האמת

המטרה העיקרית של חוקר פרטי, היא להגיע לחקר האמת. על מנת למצוא את התשובות האמיתיות, יש צורך להשתמש במיטב האמצעים מצלמות נסתרות, מעקבים ועוד. כל אלו ישמשו אותו על מנת להוציא את הצדק לאור.

דיסקרטיות

חשוב מאד לשמור על סודיות. אין להדליף כל מידע למי שלא קשור לחקירה. שיבוש חקירה לא יכול רק למנוע קבלת תוצאות, אלא לפגוע בכם אישית. חפשו משרד חקירות מנוסה עם אנשי מקצוע העובדים בו, וחשוב מאוד לדעת כי יש לו רזומה עשיר. משרד החקירות ויצמן יער הוא מהמובילים בישראל בתחום החקירות הפרטיות. פנו אליו לייעוץ.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact