חשד: עובד חברת פרטנר עקב אחר טלפון המנכ"ל לשעבר

בדיקה של משרד החקירות "ויצמן יער" שבוצעה בחברת התקשורת הגדולה העלתה חשד שלפיו עובד הצליח לעקוב אחר טלפונים של עובדים בכירים ובהם המנכ"ל לשעבר חיים רומנו. העובד הודה והתנצל, אך עובד אחר התלונן במשטרה שפתחה בבדיקת התלונה

המקרה נחשף בעקבות מאבק שניטש בפרטנר בעקבות הבחירות לוועד העובדים. ככל הנראה, העובד שנחשד במעקב אחר פירוט שיחות ונמנה עם פלג אחד של הוועד אסף מידע עבור חבריו לעבודה בנוגע למתחרים בחברה. בשל תקלה הוא שלח בטעות מסרון לאחד מיריביו, ולכן מקבל ההודעה הבין כי מישהו ככל הנראה מנטר את שיחותיו ועוקב אחריה

לתמונה הוכנסה גם מחלקת הביטחון של פרטנר, שפנתה בנושא למשרד החקירות הפרטי "ויצמן-יער". חוקרי המשרד הפרטי ביצעו במשך כמה שבועות בדיקה עד שהגיעו לאחד העובדים בחברה, אז התברר לחוקרים כי לאותו עובד הייתה הרשאה לשימוש במערכת שיכולה לעקוב אחר נתוני הטלפונים.

בהמשך התברר שהעובד לא הסתפק רק במעקב אחרי חברי ועד, ואף החל לעקוב לפי החשד גם אחר הטלפון של מנכ"ל החברה לשעבר, היועץ המשפטי ועובדים נוספים, את המידע שגילה הוא העביר לפי החשד לבכירים אחרים בוועד.

From the news

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact