איסוף ראיות במסגרת חקירות פיננסיות

חקירות כלכליות הפכו להיות שם נרדף כבר, לחקירות קבילות שאותן ניתן לבצע כלפי כל חברה או כל אדם. חקירות אלו מתבצעות בהזמנה של חבות מסוימות שמידע זה עלול לשרת את המטרות שלהן. פעמים רבות ככל שהאנשים מוצאים את עצמם נכנסים לתחום זה הם מוציאים את עצמם נתקלים באנשים רבים שאינם מעוניינים לשלם את המגיע עבור שירות או מוצר, למרות שלכאורה נראה שלא חסר להם דבר. נוכלים רבים מעדיפים שלא לשלם או לברוח עם הכסף למדינות רחוקות. אנשים שנתקלו בתרמית הזאת עלולים להרגיש שבורי לב, אבל בדיוק לשם כך יש את התחום של איתור נכסים, כאשר הוא מתבצע על ידי בעלי מקצוע הוא יכול להחזיר את האור לעיניים של אנשים אלו.

יעדי חקירה

תחום זה הוא מורכב במיוחד. אמנם מדובר בנכסים שאי אפשר להעביר ממקום למקום אך ישנן שיטות רבות על מנת להעלים נתונים:

אדם יכול לרכוש שורה ארוכה מאד של נכסים שונים, אך לא יהיה כל קשר ביניהם מאחר והם הוברחו לצד שלישי, ועל מנת לבצע איתור נכסים יש לפנות אל חקירות פרטיות בחקירות פרטיות החוקר מאתר את הנכסים על פי השלבים הבאים:

  • תחילה פועלים לאתר את מיקום הנכס.
  • יש לברר תחת איזה שם רשום הנכס
  • יש לבדוק איך ואיפה רשום הנכס, האם יש לו משכנתא ועוד.

נוכלים מתוחכמים מעדיפים כיום לרכוש דירות לא בארץ אלא בחו"ל, במקומות רבים בהם יש תנאים נוקשים יותר.

פנו למומחים בתחום

דווקא בגלל הבעייתיות שיש בנושא זה, יש צורך בחקירה מעמיקה שאינה משתמעת לשתי פנים ולכן יש לחפש משרד חקירות פרטי שאינו מפחד, אין לו משוא פנים, ויש לו את כל הידע ואת כל הכישורים על מנת למצוא בקלות רבה את כל הנכסים על מנת להחזיר את האור לפנים של הלקוח. חברת ויצמן יער היא אחת מהחברות המנוסות ביותר בארץ. פנו אליהם עוד היום לייעוץ.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact