ביהמ"ש התיר לפרסם כי אבי מוטולה הורשע במסגרת הסדר טיעון בניפוח הכנסות החברה בהיקף של 73 מיליון שקל – וירצה 34 חודשי מאסר. הוא הודה בנוסף כי עשה שימוש בכספי החברה לשכירת דירת יוקרה, טיסות ובתי מלון בחו"ל לו ולבת זוגו, ורכישת תכשיטים

מנכ"ל אפריקה תעשיות לשעבר, אבי מוטולה, הודה והורשע בהסדר טיעון בניפוח שיטתי של הכנסות החברה שהוביל, עם חשיפת הפרשה, למחיקת 73 מיליון שקלים מהונה העצמי. כך הותר לפרסום בעקבות עתירת כלכליסט, לאחר שהשופט שגיבש את ההסדר, סגן נשיא המחוזי ת"א בני שגיא, הוציא צו איסור פרסום על שמו עד סמוך לכניסתו לכלא בחודש אוקטובר.

מהכרעת הדין שהותרה לפרסום עולה שמוטולה הודה והורשע בתחילת חודש מאי בעבירות מרמה, רישום כוזב, שיבוש הליכי משפט ועבירות ני"ע. בנוסף הוא הודה בעבירות גניבה בהיקף של כ-1.2 מיליון שקל, כאשר עשה שימוש אישי בכספי החברה לצורך השכרת דירת יוקרה בפרויקט סי אנד סאן, טיסות לחו"ל ואירוח במלונות עם בת זוגו, שיפוץ בית הוריה של זוגתו, רכישת תכשיטים, שכירת חוקרים פרטיים לסכסוך הגירושים שלו ועוד.

גניבת הכספים נחשפה במסגרת חקירה פנימית שביצע משרד המודיעין העסקי והחקירות ויצמן-יער.

From the news

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact