זהו הזדמנויות עסקיות בעזרת צוות מקצועי

זהו הזדמנויות עסקיות בעזרת צוות מקצועי

מסייע לכם לזהות הזדמנויות עסקיות ומסייע לכם מן הצד השני למנוע ריגול תעשייתי של המתחרים שלכם כלפיכם. רבים אינם יודעים כי ניתן בקלות רבה לאתר תקלות אצל עסקים שונים על מנת לא ליפול בפח. לעיתים רבות מדובר על חברות גדולות שנכנסות לעסקאות עם חברות שהן לא ממש מכירות. לבעלי עסקים רבים מידע זה עוזר על מנת להרים את העסק, הרי ידוע שמידע על המתחרים יכולה לעזור רבות ובנושאים שונים.

מהו מודיעין עסקי

מודיעין עסקי הוא איסוף של מידע על השוק והתחום בו אתם עוסקים. חשוב לדעת מי הם המתחרים שלכם, מי הוא קהל היעד שלכם, והאם גם אתם יכולים לפנות אליו ולהצליח. למודיעין עסקי יש רבדים רבים, ואת רוב המידע אינכם יכולים להשיג בעצמכם. לחוקרים פרטיים יש את כל היכולת השיג לכם את המידע הרלוונטי.

באלו שיטות משתמשים במודיעין עסקי?

השיטות זהות לשיטות ותיקות בהן משתמשים במודיעין צבאי הן מבוססות על איסוף מידע, ניתוחו והצלבתו. שיטות האיסוף החוקיות כוללות בין השאר מעקב אחר הפרסומים של היריב באתרים השונים וברשתות החברתיות השונות, יש לנתח את פעילותו העסקית הגלויה לעין וכן הסמויה, איתור דוחות ועוד. בנוסף יש לבצע מעקב אחר קהל היעד שלו הודעות לעיתונות, הודעות לבורסה ובכך ניתן לקבל תמונה מלאה על מצב העסק ומצבו של המתחרה.

רק המומחים יעשו עבודה רצינית

הדרכים לאיסוף המידע הן רבות אך כיום כל עסק שומר בקנאות על המידע לכן זה נעשה קשה. כאן נכנסים לתמונה משרדי החקירות שגם הם עם הזמן למדו לפצח את הקשיים החדשים. חברת ויצמן יער, הנחשבת לאחת החברות המתוחכמות בישראל, פיצחה תיקים רבים בתחום המודיעין העסקי. בזכות מיטב חוקריה, היא זכתה להשיג עבור לקוחותיה את התוצאות הטובות ביותר.

 

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact