משרד החקירות ויצמן-יער נשכר בידי יוניליוור לחקור את פרשת הסלמונלה, 20 חוקרים פשטו על מפעל החברה

חוקרי משרד החקירות ויצמן-יער הגיעו הבוקר (ב') למפעל תלמה בערד, בניסיון לחקור כיצד התרחשה פרשת הסלמונלה. משרד הבריאות הצהיר אמש כי ימונה משרד חקירות פרטי לבירור נסיבות הפרשה, ומשרד ויצמן-יער נשכר בידי יוניליוור לחקור את הנושא בהתאם לדרישת משרד הבריאות

לפי נתוני יוניליוור, לא פחות מ-643 משטחים – כ-150 אלף מוצרים – זוהמו בפרשת הסלמונלה. מתוכם, לפי יוניליוור, יצא לצרכנים משטח אחד שבו היו 240 מוצרים. יתר המוצרים הנגועים, לדברי החברה, לא יצאו מתחומי המפעל.

אחד המוצרים המזוהמים, קורנפלקס תלמה בד"ץ, הגיע לבית לקוחה שגרה בפתח תקווה. הוא נקנה בבארות יצחק בסניף של רשת "יש חסד", רשת למהדרין של שופרסל. לא ברור אם האריזות שהיו במשטח המזוהם נשלחו לרשתות נוספות. על המדף ברשתות "יש חסד" או שופרסל אין מוצרים נוספים, משמע שהם הגיעו לבתי הצרכנים.

אתמול ביקרו בכירי משרד הבריאות במפעל דגני הבוקר של תלמה בערד ואספו דגימות מקווי הייצור. בנוסף בדקו כמה זמן היו בבידוד של המוצרים המזוהמים ממוצרים שלא זוהמו.

  ויצמן יער  חשף כי בידיו פרטים של עובד חברת

ןיצמן יער חשף כי בידיו פרטים של עובד חברת ״לוגיסטיקר״ המנהלת את המחסן אליו נשלחים משטחי הקורנפלקס של תלמה לקרת שיווקם לחנויות, שסימן את המשטח הנגוע בטרם הופץ.

עם זאת במשרד החקירות טענו כי מנכ״ל חברת לוגיסטיקר, חברה בת של חברת ממן, אסר על עובדיו לשתף פעולה עם החוקרים , ובפרט להיבדק בבדיקת פוליגרף

From the news

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact