מתי יש צורך באיתור אנשים?

מתי יש צורך באיתור אנשים?

איתור אנשים הוא עניין מסובך ביותר. יש המוצאים את עצמם לפתע בידיעה שאדם הקרוב אליהם, או מכר, ביצע נגדם עבירה וברח לחוץ לארץ. הם מעוניינים לפנות אל בית המשפט אך אינם יודעים איפה האדם. בנוסף, אנשים בעלי חובות נעלמים ועוד. אלו הם רק חלק מהמקרים בהם יש צורך לפנות למשרד חקירות על מנת לאתר אנשים. במאמר זה נדבר על הנושא הלא פשוט, ונבין כיצד מאתרים אנשים.

מתי יש צורך לבצע זאת?

יש צורך לאתר אנשים במקרים הבאים:

  • איתור בעלי חוב
  • איתור מטרידים
  • איתור יורשים
  • איתור בעלי נכסים
  • איתור חברי ילדות שהקשר נותק
  • איתור נעדרים

ישנם עוד מקרים במקרה שאתם נאלצים להשתמש באיתור נעדרים אם קיים חשש כבד לחייהם.

האתגר לקבל מידע

על מנת לחקור היטב בפרשה הזו בפרשות מעין אלו, יש צורך לקבל מידע. קבלת המידע לא תמיד פשוטה ולכן יש צורך לחפש חוקר אמין ומקצועי שיוכל בקלות רבה לאתר את האדם הנעלם. ההנחה העומדת בפני משרד חקירות שכל אדם אפשר לאתר. הדרך לכך תלויה בפרטים שהאדם מעביר ובעיקר היא תלויה בפרטים הראשוניים שהוא מעביר. חוקר פרטי ישאף לדעת את כל המידע על האדם תעודת זהות, גיל, שמות ההורים, החברים שלו, ככל שימסרו מידע רב ומדויק ביותר כך החוקר הפרטי יוכל למצוא את האדם מהר יותר. כדי לאתר אנשים, יש צורך להשתמש ביכולות רבות שימוש במאגרי מידע שונים, לבצע מעקבים תוך שימוש בציוד מתקדם, לשאול אנשים שעשויים לדעת היכן הוא, זו אחת הסיבות שקשה עד בלתי אפשרי לספק תשובות מיד.

דבר ראשון יש צורך לפנות אל משרד חקירות אמין ,מקצועי ובעל ניסיון. ככל שיש לו יותר ניסיון כך הוא יוכל בקלות רבה לדאוג לכך כי החשוד ימצא מהר  יותר מחוקר שהוא חסר ניסיון ולכן יש להשקיע בבחירת החוקר המתאים. חברת חקירות המומחית בנושא ועוד רבים אחרים בתחום, היא ויצמן יער. לחברה מוניטין של מעל ל 40 שנים.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact