כ 60 מיליון ש"ח נגבו לכאורה  שלא כדין ע"י חברת קדישא ממכירת קברים 

חברת קדישא ראשון לציון קיבלה לפי בקשתה אישור לסגירת בית העלמין לקבורה ציבורית, בשל ניצול 99% מהחלקות.

הדיווח האמור היה כוזב. למבקר המדינה דיווחו את הנתונים האמיתיים: במועד ההכרזה והדיווח על בית עלמין סגור הכיל בית העלמין רק 5800 חלקות תפוסות (פחות ממחצית ממה שדווח לבית המשפט). כך שעל-פי מבקר המדינה, היה מותר להם (על-פי נוהל האחוז) למכור רק 58 קברים. על-אף זאת, הם מכרו בפועל עד לספטמבר 2018 מעל אלפיים קברים. המשמעות: לכאורה גבייה בניגוד לחוק של כ-60 מיליון שקלים (2000 קברים כפול כ 30 אלף שקלים ליחידת קבר). 

משרד עורכי הדין הפעיל משרד עורכי הדין משרד חקירות (ויצמן-יער חקירות) שהציגו עצמם כמעוניינים לרכוש שטחי קבורה בגוש הסגור. החוקר ממשרד ויצמן-יער הקליט את יהודה וייס, מנהל בתי העלמין בראשון, שאמר באותה שיחה כי יש באפשרותו למכור לו חמש חלקות קבר כפולות (בניגוד לטענה כי נותרו ברשותם מספר חלקות בודדות למכירה משנת 2001 ) בתמורה לכחצי מיליון שקל.

From the news

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact