חקירות רשלנות רפואית

האם התרחשה רשלנות רפואית?

תיקי רשלנות רפואית הינם בין המורכבים ביותר שמגיעים לשולחנם של שופטים אזרחיים. מצד אחד, תביעה כזו פוגעת אנושות ברופא, ולכן השופטים נזהרים בהרשעותיהם. מהצד השני עומד אדם שנפגע קשות בשל פעולתו של הרופא. אם כן, הדילמה של השופט קשה מאוד, ויש צורך בהוכחות חותכות של אחד הצדדים בכדי לשכנע אותו בצדקתו של צד זה או אחר. הרבה פעמים, שני הצדדים מכניסים לתמונה משרד חקירות מקצועי, שמטרתו להשיג הוכחות לטענות אלו או אחרות שהם מעלים במהלך ההליך המשפטי.

משרד חקירות בשירות הנתבע

הצד של הרופא או המוסד הרפואי שנתבע בגין רשלנות רפואית יכול להוכיח שלא הייתה רשלנות רפואית, או להקטין את מידת אשמתו, בכך שיוכיח שהנפגע לא ספג את הנזקים שהוא טוען שנגרמו לו. במצב כזה, משרד החקירות יצטרך לבחון את מצב בריאותו האמיתי של האיש, ולזהות חריגות מהדיווחים שלו. יכול מאוד להיות שהתובע יפריז בהיקף הנזק שנגרם לו, ומטרתה של החקירה למנוע מצב כזה.

עוד שאלה שעל החוקר הפרטי לברר היא האם בעצם התובע ביצע במדויק את כל ההוראות של הרופא, או שאולי זלזל בהוראות אלו ובכך גרם לנזק לעצמו. מעבר לזאת, החולה עלול שלא למסור לידי הרופא את כל המידע בנוגע למצבו הבריאותי, ובכך איכותו של הטיפול עלול להיפגע. כל הגורמים הללו חשובים ביותר לניהול התיק בבית המשפט, ויש לבחון אותם לעומק.

משרד חקירות בשירות התובע

גם התובע יכול לבחור לפנות למשרד חקירות, וזאת במטרה לגלות פעולות שבוצעו לצורך הסתרה או העלמה של ראיות חשובות, שיכולות להוכיח שאכן התרחשה רשלנות רפואית.

מקצועיות תבטיח תוצאות

כאמור, תיקי רשלנות רפואית בעלי חשיבות מכרעת על המשך חייהם של התובע והנתבע כאחד, ולכן חשוב ביותר לפנות לחוקר מקצועי, שיידע להגיע אל האמת. מעבר לזאת, החקירה צריכה להתבצע בצורה נכונה, ולעמוד בכל החוקים הנוגעים לחקירות פרטיות, אחרת ממצאי החקירה לא יתקבלו כראיות בבית המשפט.

משרד החקירות ויצמן יער בעל ניסיון עשיר בביצוע חקירות פרטיות בתיקי רשלנות רפואית. החקירות מתבצעות על פי כל הכללים והחוקים, וממצאיהן קבילים בבתי המשפט. אנו יודעים להפיג את מסך הערפל ולהגיע אל האמת. חוקרינו מציגים ותק רב שנים, והם משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת, שמאפשר להם לעשות את עבודתם נאמנה.

הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולקבל את כל המידע הדרוש לכם בנוגע לחקירות במסגרת תיקי רשלנות רפואית: 03-5627777

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact