חושדים שבן הזוג בוגד? יש לכך פתרון

כאשר ישנו נושא של בגידה כל מערכת האמונה מתערערת בעיקר כשהמחשבה שהאדם שהיה כה קרוב אליך ואהב אותך בחר במישהו אחר. הנושא הזה קשה, רגיש וכואב ואלו שחושדים כי בגדו בהם, נמצאים בסערת רגשות. הדרך הטובה ביותר על מנת לזהות בגידה, היא לא רק על ידי הסימנים המובהקים כמו לבוש יפה לפתע, חזרה מאוחרת הביתה ועוד. על מנת לברר את החשדות הקשים, הדרך הטובה ביותר היא העסקת חוקר בגידות. במאמר זה נספר את כל הידוע על הנושא הזה על מנת שכל אדם יוכל להגיע לחקר האמת.

עלות חקירת אישות

כאשר מתייחסים לשאלה החשובה הזאת האם התקיימה בגידה, יש לדעת כי יש הרבה עבודה בתחום זה, לגלות בגידה זה לא דבר פשוט. חייבים להתייחס למספר פרמטרים לדוגמת שעות המעקב הנדרשות, האם מדובר בשעת ייעוץ ועוד. האם מדובר בחקירה סמויה, האם מדובר גם בחקירה כלכלית, וכמו כן כל מחיר של חוקר בגידות הוא שונה המחיר משתנה מניסיון, מוניטין ועוד. חשוב מאד לדעת כי ל צריך להתבסס על הצעת מחיר אחת אלא חייבים לבדוק עוד הצעות מחיר. יחד עם זאת מאד חשוב לדעת כי אסור שהצעת המחיר הזולה תבוא על חשבון היכולות המקצועיות של החוקר. החוקר חייב להיות בעל הסמכה ורישיון על מנת לעסוק בתחום. הרישיון מאפשר לו להעיד בבית המשפט ולאסוף נתונים ביצוע חקירה. חוקר ללא רישיון, עובר עבירה פלילית.

חשוב מאד לוודא כי למשרד חקירות ישנו ניסיון בולט בנושא אותו אתם מעוניינים לחקור, שכן משרד שאינו מתמחה בכך, עלול לקבל את העבודה, להעביר אותה לחוקר אחר ולבקש ממנו את הטיפול בתיק. הוא יבקש דמי תיווך בלי שתדעו ולכן חשוב לוודא כי המשרד שאותו בחרתם מטפל בתיק.

השקיעו בשירותים אלו

אם מדובר במשרד חקירות בעל רישיון ומקצועיות, הפנייה למשרד זה עשויה לשפוך אור ולהביא לתוצאות מועילות. על בגידה צריך לעלות וכמה שיותר מוקדם. חוקרי משרד ויצמן יער פיצחו מקרים רבים ב 40 שנות קיום המשרד. פנו אליהם לסיוע.

 

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact