למה לפנות לחוקר פרטי ולא לחקור לבד?

בין עם הצורך הוא מסחרי, עסקי או אישי, לא תמיד ניתן לסמוך על כנות של אנשים. לעיתים יש צורך להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי על מנת לגלות את האמת. נכון, אפשר לנסות לחקור גם לבד, אבל ב99% מהמקרים, התוצאות של חוקר מקצועי הן שונות לחלוטין מכאלו שתגיעו אליהן בעצמכם.

אם להתחיל מהסוף, שימוש בשירותיו של חוקר פרטי הוא הכרחי אם רוצים להגיע אל האמת המושלמת ולגלות את התמונה כפי שהיא. שכירת איש מקצוע מיומן ומנוסה תעזור לגלות את האמת ואת הפרטים הנדרשים בדיסקרטיות ובמקצועיות שאי אפשר להשיג בחקירה עצמאית. לא רק שחקירה עצמית מסוכנת, היא גם פותחת את האפשרות שיגלו את החקירה ושהיא איננה תהיה דיסקרטית יותר. אז למה לשכור שירות מקצועי ולא לחקור לבד? להלן התשובות.

חקירה עלולה להיחשף
ראשית, החקירה עלולה להתגלות על ידי הצד הנחקר, מה שיגרום לו להתנהג אחרת ולהוביל לתשובות לא נכונות ולא אמתיות. המטרה הנחקרת יכולה להעלים ראיות חשובות וחלון ההזדמנויות לגלות את האמת כפי שהיא נסגר. לעיתים אפילו מושא החקירה עצמו יכול להעלם כי גילה שעוקבים אחריו וירד למחתרת. בניגוד לאדם מן המניין, חוקר פרטי מקצועי ומנוסה בתחום ידע לחקור בדיסקרטיות ולאסוף את המידע מבלי שיעורר את חשדו את של הנחקר.

עבירה פלילית וסיכון אמיתי
שנית, חוקר פרטי מקצועי יודע איפה עוברים החוקים שאסור לעבור, כך הוא איננו מסתכן בביצוע של עבירה פלילית או אזרחית. אנשים פרטיים בדרך כלל לא יודעים איפה בדיוק עובר הגבול בין חקירה מותרת ואיסוף מידע מותר לבין כזה שהופך להיות ביצוע עבירה. מה גם שבביצוע של חקירה עלול להיות סיכון אמיתי לגוף ולנפש, מאחר והנחקר יכול לחוש בסכנה ולתקוף את החוקר. את הבעיות האלו ניתן לפתור כששורים חברת חקירות מקצועית שאינה מעורבת ויודעת בדיוק מה החוקים, מה מותר להם לעשות ומה אסור.

 

יכולות מקצועיות וסל כלים נרחב
חשוב לזכור שבניגוד לאדם הממוצע, לחוקר מקצועי ומיומן ישנו ארסנל כלים למחקר שאין לאנשים פרטיים. נכון, לא מדובר על ג'יימס בונד, אבל עדיין, חוקר מקצועי מתמחה בפרקטיות חקירה ויודע איך לבצע את המלאכה. השילוב בין מקצוענות, הכלים המיוחדים ובין שיטות העבודה והחקירה השונות שצבר עם השנים, יעזרו לאיש המקצוע להגיע אל האמת כפי שהיא ובצורה הטובה ביותר, בעוד אנשים מן המניין עלולים במקרה הטוב, להגיע לחצאי אמיתות ובמקרה הרע, להתגלות.

רישיון והסמכות מתאימות
רוב האנשים לא יודעים זאת אבל כדי להיות חוקר פרטי צריך הכשרה מתאימה ורישיון של משרד המשפטים. רק לאחר קבלת אלו מותר לחקור. כל משרד חקירות מפוקח באופן קבוע על ידי משרד המשפטים וענף החקירות ורוב אנשי המקצוע שעוסקים בתחום למדו שנים רבות את העבודה במשטרה, שירות בתי הסוהר, שירות הביטחון, הצבא, משטרה צבאית או גופי חקירה אחרים.

לסיכום, אין מה לחקור לבד. אין בזה תועלת כלל וזה אפילו מסוכן. מה שכן חשוב לעשות, במידה והגעתם למצב שאתם רוצים לבצע חקירה יסודית ומקצועית על עניין או על אדם, זה לקחת חברת חקירות מנוסה וותיקה בתחום. רק כזאת תוכל לבצע את המלאכה בצורה הטובה ביותר ולהגיע אל האמת. פנו אל חברה שמתחייבת ליחס אישי ומקצוענות.

ויצמן יער מובילים בארץ ובעולם בתחום החקירות הפרטיות. לקבלת שירות מקצועי, דיסקרטי ויסודי, צרו איתנו קשר.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact