הכירו את הנכסים הכלכליים של הצד השני

הכירו את הנכסים הכלכליים של הצד השני

המטרה העיקרית של חקירות כלכליות היא לאתר אנשים שיש לנו אינטרס להכיר את הנכסים הכלכליים שלהם. יתכן ומדובר באנשים המעוניינים לבצע איתנו עסקים, אולי אנשים החייבים לנו כספים ועוד. המטרה של חקירת כלכלית לקבל את המידע שיש על הנכסים של האדם גם בארץ וגם בחוץ לארץ על מנת לקבל תמונה מלאה למצבים שונים. כיום חברות ואף אנשים פרטיים רבים מזמינים חוקר פרטי באופן די שגרתי, על מנת לקבל סקירה כלכלית על חברות אחרות או עסקים פרטיים על מנת לדעת לעבוד איתן או לא.

באלו מקרים צריך להיעזר בעזרת חוקר כלכלי?

חקירה כלכלית מתבצעת במקרים רבים מאד, ובמאמר זה נציג חלק מן הנושאים והסיבות:

  • במקרים שבם האיש שאתם מנהלים נגדו את החקירה הכלכלית חייב לכם כסף, תוכלו לגלות האם יש לו מקורות כלכליים נוספים ולדאוג כי הוא ישלם לכם את החוב למרות שטוען כי אין לו כסף.
  • אדם מציג את עצמו פושט רגל ומבקש כסף, חוקר כלכלי יוכל להוכיח שהאדם אינו כזה ויש לו הון מוסתר שלא יודעים עליו.
  • חקירה כלכלית בתיקי גירושין.
  • חקירה כלכלית עבור שותפים פוטנציאלים כדי לעמוד את עמידותם הכלכלית .

אין ספק בכך כי במקרים רבים מאוד אין מנוס מחקירה כלכלית שתוכל לעזור במצבים שאינכם יכולים לברר לבד פרטים. לשם כך יש לבחור בחוקר כלכלי מעולה.

דברים לשים לב אליהם בבחירת משרד חקירות לחקירות כלכליות:

  • אמינות – בשלב הראשון החוקר חייב להית אמין ולהשרות תחושה כי הוא דואג לאינטרסים שלכם. אחת הדרכים לבדוק אמינות, היא על ידי תעודת יושר ותעודת חוקר ממשרד המשפטים.
  • סודיות – כל חקירה שכזו על מנת שתצליח, אופף אותה מעטה סודיות. החוקר הכלכלי צריך להיות בעל שיקול דעת וידע לחשב מספר צעדים קדימה על מנת למצוא את המידע הרלוונטי .

משרד החקירות ויצמן יער, הוא אחד ממשרדי החקירות המובילים בישראל. החברה בעלת מוניטין של 40 שנה. חוקרי המשרדים עובדים עם הציוד הטכנולוגי הטוב ביותר המסייע להם להגיע לתוצאות המיטביות עבור הלקוח.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact