הסוף לחשדות

כל אזרח ישר מן השורה מקווה שלעולם לא יזדקק לשירותיו של משרד חקירות, יש לצמד המילים הזה ניחוח של הסתבכות, אבל למרבה הצער, הרבה מדי אזרחים ישרים מן השורה ביום מן הימים מזדקקים לשרותיו של משרד חקירות, ולרוב זה אכן, איך לומר- סוג של הסתבכות. משרד חקירות הוא בעצם הדרך של כל אזרח לקבל מידע שהוא זקוק לו, אך חסוי בפניו. כמובן שקיימות הגבלות חוקיות על הנושא, אולם באופן כללי בכל מקום שבו יש צורך, קיימת אפשרות לדעת. ויצמן יער, משרד חקירות מקצועי בעל וותק של שנים ארוכות וצוות רחב ומקצועי, מוכר על ידי משרד המשפטים, ומנהל את מחקריו היסודיים בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ביותר באופן מקצועי, מהיר, מהימן ובעיקר- חוקי

ראשית משום שאי מי אחריו מתבצע המחקר עשוי לבוא ולתבוע את מזמין המחקר ובמידה ויתברר שחקירה התנהלה שלא כחוק ופגעה בחוקי זכויות הפרט, מזמין החקירה בצרות. שנית, מרבית החקירות הפרטיות תבאנה את התוצאות שלהן לידי שימוש בבית המשפט. זאת משום שהסיבה העיקרית המניעה אנשים לגשת לחוקר פרטי קשורה לרוב בהליכים משפטיים שונים שבינם לבין זולתם, גם במקרה שהסיבה היא אחרת, למשל מחקרים כלכליים אודות מועמדים לשותפים בעסק, הסבירות גבוהה שיבוא יום ויעשה בכך שימוש  משפטי כזה או אחר, או שמידע מסוים יהיה זקוק לחובת הוכחה המצויה בתוך תוצאות המחקר. בתחומי בית המשפט אין קבילות חוקית למסמכים , תקליטים ומידע שהושג שלא בתנאי החוק, וממילא חבל על המאמץ שלא יהיה לו תוקף משפטי.

איך בוחרים משרד חקירות

משרד חקירות מקצועי נמדד ראשית כל בצוות, בניסיון ובהצלחה שלו. בתחום זה, אין כמו הוותק להעניק יתרון לחברה על פני השוק, כל מקרה נוסף המטופל על ידי המשרד הוא נקודת זכות נוספת עבורו, משום שהאנושות רחבה במיוחד ובהתאמה המחקר רחב כמוה, מה שאומר שכל מקרה מחקרי הוא אפיק אחר של חיפוש, דרך אחרת של חשיבה ועולם אחר של חקירה.

ויצמן יער, משרד חקירות פרטי בעל מעל 40 שנות וותק, הוא הכתובת לכל מי שזקוק לחקירה פרטית איכותית, חוקית ומעמיקה, לכל הנתונים המדויקים שאתם זקוקים להם, בעבודה זריזה ומקצועית ובלי להותיר סימנים. השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact