איך בוחרים חוקר פרטי בצורה הנכונה?

איך בוחרים חוקר פרטי בצורה הנכונה?

רבים אינם חושבים על כך, אך בחירה של חוקר פרטי מומלץ היא לא בחירה פשוטה כלל, שכן הצורך בשירותיו של חוקר פרטי תמיד מתבצעת במקרים בהם אדם מרגיש חסר אונים ונמצא תחת לחץ, כך שהבחירה המושכלת נעדרת ממנו. לכן, ישנם כמה קריטריונים שכדאי לתת עליהם את הדעת גם במצב רגיש.

איך למצוא חוקר פרטי?

  • וודאו כי מדובר באיש מקצוע הפועל על פי חוק: לעיתים קורים מקרים בהם אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה קשה, ומעוניינים לדעת את האמת ולחלץ את עצמכם מאותה סיטואציה לא פשוטה. עם זאת, חשוב שתדעו שלא כל האמצעים מקדשים את המטה ועל החוקר הפרטי שאתם שוכרים לבצע פעולות חוקיות בלבד בייחוד אם תוצאות החקירה אמורות לשמש גם כראיות בבית משפט. לכן, אחד המאפיינים של חוקר פרטי מומלץ הוא ביצוע פעולות חקירה חוקיות בלבד.
  • מקצוענות: בעת בחירת החוקר הפרטי שאותם מעוניינים לעבוד איתו, חשוב לבקש המלצות ולשאול אילו פעולות חקירה אותו חוקר ביצע. עליכם לוודא כי אותו חוקר או משרד חקירות מיומנים ובעלי ניסיון בתחום הספציפי שאתם מעוניינים לחקור, על מנת לוודא שהוא יוכל להביא לכם תוצאות.
  • המלצות: אין ספק כי קשה מאוד לקבל המלצות על חוקר פרטי. הסיבה לכך נובעת מהעובדה כי חוקרים פרטיים לרוב פועלים בתחומים מורכבים וקשים הדורשים דיסקרטיות וסודיות, ואף לעיתים נחשבים מביכים או לא מעימים לשיחת חולין. עם זאת, אם לחוקר ישנן המלצות ללא שם, או לחילופין אתם מכירים אדם שאכן היה אמיץ דיו על מנת להמליץ על חוקר פרטי בנושא זה או אחר, מומלץ לקחת זאת בחשבון.

משרד חקירות או חוקר פרטי?

התשובה לסוגיה האם כדאי לקחת את שירותיו של חוקר פרטי עצמאי או לחילופין משרד חקירות היא מורכבת- לרוב למשרדי החקירות יהיו אמצעים שלא ניתן יהיה למצוא אצל מרבית החוקרים הפרטיים העצמאיים. לדוגמה, במשרד החקירות המומלץ ויצמן יער תוכלו לקבל שירותים מיוחדים כמו בדיקת האזנות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וסיוע בתחום הסייבר שלא תוכלו לקבל במקומות אחרים. רוצים פרטים נוספים? פנו עוד היום ונשמח לסייע.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact