איך חוקר פרטי יכול לעזור לכם?

איך חוקר פרטי יכול לעזור לכם?

רבים מדמיינים את חוקר פרטי כאדם שלבוש עם מעיל ארוך במיוחד ומעשן סיגרים בשרשרת, ומציירים במוחנו תמונה של הבלש הידוע שרלוק הולמס. עם זאת, המציאות אכן שונה מהדמיון ופעמים רבות חוקרים פרטיים הם למעשה חוקרי משטרה או אנשי מודיעין בעלי רזומה מרשים ורב שנים עם הצלחות מעולות של פתרון מקרים מורכבים. מעוניינים להוכיח את חפותכם אך אינכם סומכים על כוחות המשטרה בלבד? מחפשים בן משפחה אבוד? מעוניינים לגלות מי עומד מאחורי גניבה של רכוש השייך לכם? משרד החקירות ויצמן יער עומד לרשותכם עם מירב המשאבים וכוח אדם מיומן ומנוסה במיוחד.

אילו סוגי חקירות ניתן לבצע?

  • חקירות בנושא בגידות – למרבה הצער לא תמיד נישואים זורמים על מי מנוחות, ולעיתים אחד מבני הזוג מפר את האמון ובוגד. עם זאת, לעיתים לא קל להודות באמת או להתעמת מול בן או בת הזוג הבוגדים, ולכן רבים בוחרים לשכור את שירותיו של חוקר פרטי שיוכל להעניק תשובות חד משמעיות בנושא. אותו חוקר פרטי יוכל גם לתת עצות בכל הנוגע לנורות אדומות שחשוב לתת עליהן את הדעת כמו שינויים בלבוש ובהתייחסות למראה, קנאות פתאומית לפרטיות וחוסר זמינות. לעיתים גם הבאת ראיות חותכות וחד משמעויות מחוקר פרטי יוכלו לסייע במהלך תהליך הגירושין מאותו בן או בת זוג לא אמינים.
  • חקירות כלכליות בנושא הונאות – אם גיליתם כי נוכל גנב את כספיכם בערמומיות ואילו המשטרה איננה מצליחה להניח עליו את ידיה, חוקר כלכלי יוכל למצוא אותו באמצעות שיטות חדשניות.
  • לבדוק על אדם שיקר לכם – לעיתים קורים מקרים בהם בן או בת משפחה נעלמים כלא היו, בין אם בעקבות טיול שאינם חוזרים ממנו, בין אם בעקבות בריחה מהבית או אפילו הצטרפות לכת, משרד חקירות ברמה גבוהה יוכל לסייע לכם לאתר את בן המשפחה הנעדר.

משרד ברמה גבוהה

מעוניינים לקבל תשובות לשאלות שטורדות את מנוחתכם? לקבל סיוע ממקורות מקצועיים כאשר המשטרה איננה מצליחה לעזור יותר? פנו אל משרד החקירות ויצמן יער, בעל הניסיון של למעלה מ-40 שנה בביצוע חקירות מורכבות ורגישות ומתן תוצאות יוצאות דופן ללקוחותיו.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact