איסוף ראיות במסגרת חקירות פיננסיות

אל תישארו באפלה

אחד הדברים המתסכלים ביותר שיכולים להיות לאדם, זה להבין שגונבים אותו לאור היום מבלי ששם לב ולעיתים עושים את זה אנשים קרובים או כאלה שהוא איננו מכיר. באם הנכם חושדים כי משהו מתרחש מתחת לאפכם מצד בן משפחה, עובד ועוד, מוטב כי לא תישארו באפלה ותפנו לחברת חקירות מקצועית המבצעת חקירות כלכליות. חקירות כלכליות קשורות לרבדים רבים, עסקים, אישות, נכסים שנעלמו ועוד.

בעזרת שיטות שונות שכול קבילות לפי החוק, יוכל להשיג בקלות ראיות שיהיו קבילות בבית המשפט ועל ידי כך תוכלו בקלות ובמהירות להוציא את הצדק לאור ולקבל את המגיע לכם.

היתרונות של חקירות בתחום הכלכלי

חוקר המתמחה בנושא יוכל בקלות רבה לחקור ולהגיע לחקר האמת ולמקום מגוריו של האובייקט, בין אם להגיע לנכס אישית ובין  אם להגיע לרישומים, כך שבקלות תוכלו לגבות את החוב או להשיג מידע כלכלי כזה או אחרי שיועיל לאינטרס שלכם. משרדי חקירות שונים מציעים את השירות הזה במספר מקרים:

חברות ביטוח

לעיתים חברות ביטוח מעוניינות לדעת את אמיתות הפרטים שמוסרים להם לקוחות שונים. הדרך הטובה ביותר על מנת לאמת את הנושא הזה היא בפירוש על ידי חוקר פרטי.

גופים פיננסיים

גופים פיננסיים רבים העומדים בפני חתימה על חוזים בסכומי עתק מעוניינים לברר לעומק עם מי הם עובדים. הדרך היחידה הקלה המהירה והפשוטה ביותר היא שימוש בחקירה פרטית למציאת עבר כלכלי.

מודיעין עסקי

אחד התחומים החשובים ביותר במידה וחברה מעוניינת להיות שותפה של חברה מסוימת, זהו המצב הכלכלי לאשורו של החברה השותפה. ישנם פרטים מוכמנים שלא תמיד אדם ללא ידע והכשרה יוכל למצוא. פניה אל החוקר מבטיחה את מציאת וחשיפת כל הפרטים.

סעיפים של חקירות כלכליות

השירותים שמשרד חקירות יכול להציע בנושא זה, כוללים איתור נדל"ן הנמצא בבעלות החייב, איתור נכסים, חשבונות בנקים, מקורות הכנסה נוספים ועוד. יש להשתמש בחקירות אלו בכל המצעים העומדים לרשות חברת החקירות, כמובן שהן יהיו במסגרת החוק על מנת להוציא את הצדק לאור. חברת החקירות ויצמן יער, היא אחת מהחברות המובילות בתחום החקירות הכלכליות ובתחומים נוספים.

 

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact