בדקו טוב לפני שאתם שוכרים חוקר פרטי

חקירות פרטיות זהו תחום מקצועי נקי שמהווה סיוע משמעותי לעורכי דין, אנשי עסקים וגם אנשים פרטיים. אך אדם פרטי, גם בדד ליין ארוך ביותר, אינו יכול להגיע לפרטים רבים שלפעמים הוא זקוק להם במהירות של ימים או שעות. משרד חקירות מנוסה, בעל צוות מקצועי, יצירתי ומעשי, ובעל רישיונות מתאימים וקשרים נכונים היכן שצריך, יוכל להגיע למלוא המידע במהירות ולהספיק את הרכבת. ויצמן יער, משרד חקירות פרטיות בעל רזומה ארוך שנים והתחדשות בלתי מפסקת של טכנולוגיות ועבודות שטח, מציע שרותי חקירה מקצועיים ובטוחים עבור מי שחשוב לו להגיע למידע מהימן בטווח זמן קצר ובשירות אישי.

זוהי הסוגיה המורכבת ביותר בעולם של חקירות פרטיות, ומתחלקת לשניים. ראשית, אחריות על נכונות המידע, ויתרה מכך, על שלמותו. לדוגמא, במקרה בו מתבקש משרד חקירות לגלות מקורות מימון של חברה מסוימת, ועולה רק על חלק מהם, הרי שלא רק שהמחקר לוקה בחסר, כי אם יש בכללותו כשל עמוק, והסתבכות עליו עשויה להיות ברת אסון יותר מאשר חוסר המידע המוחלט עמו הגיע הלקוח למשרד החוקר. גם פרטים שאינם מדויקים די הצורך, מספרים מעוגלים, שמות שגויים, ועוד, עשויים להיות אבן מכשילה לכל מי שמסתמך על החקירה. הוי אומר, חקירה שהושלמה על ידי משרד חקירות פרטיות ותוצאותיה אינן מהימנות- מוטב שלא הייתה, משום שהיא באופן כמעט בטוח תסבך את הלקוח.

בלי רעש

החלק השני הקשור במהימנות החקירה, הוא דרישה שהיא בלתי נפרדת מכל הווית עולם החקירות- היכולת לא להותיר עקבות, ולבצע את החקירה מבלי שמושא החקירה או אי מי אחר יחשוד בקיומה. נקיון השטח במהלך ואחרי החקירה הוא חובה, גם עבור לקוחות המעוניינים להשתמש בתוצאות החקירה למטרה משפטית, וזקוקים לקלפים הללו בסודיות עד מועד הצגתם בפני הצד השני, וגם עבור מי שמעוניין לדעת פרטים מסוימים אודות שותף, בן או בת זוג או כל דמות אחרת שהוא אינו מעוניין להעכיר את היחסים ביניהם בחשדות וחוסר ביטחון. חקירה כזו עלולה במרבית המקרים להפיל את כל המאמץ לקבל את המידע- לטמיון.

זקוקים ליעוץ בנושא חקירות פרטיות, המשרד המהימן ביותר בישראל, ויצמן יער, עם עשרות חוקרים ועשרות שנות ניסיון, פה בשבילכם. פנו אלינו ליעוץ ומידע ראשוני בכל מה שקשור לחקירות, ותקבלו את מלוא המענה במקצועיות וביעילות.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact