חוקר פרטי במרכז

מציאת נכסים מוסתרים

לצערנו, קיימים לא מעט אנשים בישראל אשר מחפשים פרצות שונות בחוק על מנת להסתיר נכסים מבני זוג או נושים פוטנציאליים וכד’. לכן, לקוחות רבים פונים אלינו על מנת שנסייע להם לאתר נכסים או רכוש שהוסתר מהם במרמה מכל סיבה שהיא, על מנת שיוכלו לדרוש את חלקם על פי חוק, או שלכל הפחות, המידע יוכל לשמש אותם בבית המשפט כראיה. היות ומדובר בתחום מורכב מאוד, הן מבחינה משפטית והן מבחינת דרך ביצוע החקירה, משרדנו עובד במרץ ובמיומנות על מנת למצוא את המידע המבוקש.

איתור מידע על בני זוג

כידוע, הסדר נישואין או אפילו הסדר של בני זוג ידועים בציבור, טומן בחובו לא רק אהבה ושותפות, אלא גם משמעותיות כלכליות ומשפחתיות אשר הופכות לבולטות יותר ויותר כאשר מתגלים קשיים בחיי בני הזוג ומחליטים "לפרק את החבילה". בני זוג רבים, בוחרים להכין את עצמם מבעוד מועד לפרידה הקרבה ובאה, הכנה שלצערנו כוללת פעמים רבות מעשים לא הוגנים, כגון הסתרת מידע, הסתרת נכסים כאמור ובמקרים קיצוניים אף התקנת תכנות לא חוקיות להאזנה בסתר לבן הזוג השני, על מנת למצוא ראיות נגדו שישמשו את הצד השני בבית המשפט.

בין אם מדובר במעשים חוקיים ובין אם מדובר במעשים שאינם חוקיים, העלייה באחוז הגירושין מבני המעמד הבינוני והגבוה, גורר אחריו גם דרישה לשירותי חוקר פרטי במרכז, אשר יסייע לבן או בת הזוג למצוא מידע מבוקש, לגלות מידע חיוני על בני זוג ובנוסף, לסייע לבני זוג לשמור על זכויותיהם, לרבות הזכות לפרטיות.

אם כבר הזכרנו תכנות ריגול…

תופעה שהינה בהחלט בולטת בישראל, בייחוד באזור המרכז ובפרט בקרב בני המעמד הכלכלי הגבוה, הוא התקנה של תכנות ריגול לא חוקיות כאמור, אולם לא מדובר על תכנות לטלפונים ניידים או נייחים, אלא גם על תכנות שיכולות להיות מותקנות במכשירים מגוונים, לרבות מחשבים ניידים וכד’. מדובר בתכנות שקשה להתחקות אחריהן, בייחוד עבור מי שלא מיומן בתחום, והמידע שניתן להשיג באמצעותן הוא אישי, יקר ורב.

סיבה פוטנציאלית לשכיחות התופעה דווקא בקרב בני המעמד הכלכלי הגבוה יחסית, היא שמדובר בסופו של דבר בתכנות יקרות, אשר משתכללות עם הזמן ובהתאם לדרישה. מצדנו כמשרד חקירות, נוכל לספר כי העובדה הזו דורשת מאתנו יצירתיות רבה ויכולת הבנה עמוקה בטכנולוגיות החדשות בשוק, על מנת שנוכל לסייע ללקוחותינו לאתר תוכנות כאלה ולספק ראיות לקיומן, לצד נטרול התכנות.

מה נדרש מחוקר פרטי במרכז?

חוקר פרטי במרכז צריך להיות בעל ידע נרחב ועמוק בתחומים שונים ולדעת להשתמש בידע הזה  בהתאם לכל מקרה ומקרה. בין תחומי הידע הנדרשים, קיים החוק בישראל, טכנולוגיות חדשות, פרצות שונות בטכנולוגיות קיימות, שיטות מעקב ואיתור יעילות ועוד.

משרד חקירות ויצמן יער ממקום במרכז ופועל בכל אזורי הארץ. המשרד היה ועדיין מעורב באירועים משמעותיים במשק ועל סמך ממצאיו ניתנו לא אחת בהליכים משפטיים פסקי דין הנסמכים על ממצאי החקירות שלנו, תוך שבתי המשפט מביעים את הערכתם לחשיבותם הממצאים שאסף משרדנו.

זקוקים לשירות חוקר פרטי במרכז? אל תתפשרו על הצדק. צוות המשרד של ויצמן יער ישמח לסייע לכם. ניתן להתקשר או להשאיר פרטים באתר, ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם. 077-202-4888

שירותי חוקר פרטי במרכז

משרדי חקירות במרכז

חוקר פרטי במרכז, מבצע חקירות עבור אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור, גורמים פיננסיים ועוד. החקירות נעשות בהתאם לחוק ובעקבותיהן מוגשים דו"חות ללקוחות. עבודתו כוללת שיטות איסוף מידע שונות. בין תחומי החקירה ניתן למצוא חקירות אישיות, כלכליות, בינלאומיות וכדומה וניתן לקבל ייעוץ לגבי כל אחת מהן. חברת "ויצמן יער חקירות" מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנה מידע מקיף על כל שאלה בתחום.

חוקר פרטי במרכז – שירות דיסקרטי

בסוף החקירה יגיש חוקר פרטי במרכז מטעם חברת "ויצמן יער חקירות" דו"ח מסכם שמגובה במסמכים, בתמונות, בהקלטות ותמלולים, בדוחות מעקב ועוד. במקרים שונים הוא יספק גם דו"ח ביניים. המידע המרוכז הוא החשוב וניתן להשתמש בו בנסיבות שונות. כך, לצורך הגשת תביעות, בעת גירושין, במשא ומתן עסקי וכדומה.

משרד חקירות במרכז

חוקר פרטי במרכז מספק מידע חסוי וסמוי לרבים הנזקקים לו. כך, על על שותף לעסקים, על אנשים פרטיים, עסקים, גופים מסחריים ועוד. מתן השירות מתחיל בפגישת הכרות בה מעביר הלקוח בקשה לגבי הנושא עליו הוא מעוניין לקבל מידע. החוקר מצידו ישאל שאלות וירצה לקבל נתונים שונים המסייעים לו בניהול החקירה. בעת החקירה הוא נעזר בשלל אמצעים להשגת המידע. יש מידע המגיע ממאגרי מידע שונים באינטרנט, אחר נאסף בעת התחקות אחר פעילות אובייקטים המורכבת מתצפיות ומעקב סביב השעון. המטרה היא שבכל רגע נתון יהיה האובייקט תחת עינו הפקוחה של החוקר ו/או עוזריו. הדבר מחייב לרוב, צוות הפועל סביב השעון כולל שימוש בכלי רכב שונים. חוקר פרטי משתמש באביזרים שונים בכלל זה: מצלמות, משקפות, מכשירי הקלטה וכדומה, וכן, מסתווה בעת הצורך באמצעות לבוש וביגוד המותאם לסביבת החקירה ועוד. ניתן לבקש ולקבל מידע מגוון. בין היתר על חשבונות בנקים, פוליסות ביטוח חיים, רכוש ועוד. מידע מבוקש על לקוחות בנקים החייבים כספים, על ידי בני זוג החושדים בהסתרת מידע על רכוש או על בגידות ועוד. טיפולים נוספים של חוקר פרטי במרכז הם בדיקת מערכת טלפונית מחשש להאזנות סתר של מתחרים, התקנת מצלמות נסתרות בבתים, במכוניות ובמקומות נוספים, חקירות לרשלנות רפואית וכדומה.

 

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact