איתור מספר טלפון נייד

איתור טלפון נייד

לעיתים נדרש לאתר מספר טלפון של אדם מסיבות שונות , לדוגמא אדם שמבקשים להחתים על מסירה משפטית ויש צורך לוודא את  כתובתו,

חברות נדל"ן נדרשות לאתר מספרי טלפון של לקוחות פוטנציאלים באיזורי ביקוש  לעיתים לצורכי פרויקטים של פינוי בינוי בהם יש צורך בהחתמה של כלל בעלי הדירות ולעיתים בעלי הדירות אינם מתגוררים בכתובות ונדרש לאתר אותם.

איתור טלפון סלולרי

איתור טלפון נייד נדרש בנסיבות שונות. כך בעת שהוא נשכח, בעת גניבה, כאשר אבד במקום כלשהוא ולעיתים אף לאיתור. מכשיר נייד הינו רב חשיבות לבעליו וקשה מאוד להסתדר בלעדיו. לכן, יש חשיבות לאיתורו המהיר ולפני שייגרם לו נזק בלתי הפיך. ניתן להיעזר בחברת "ויצמן יער חקירות" לטיפול בבעיה.

מציאת טלפון נייד בעזרת משרד חקירות מקצועי

חברת "ויצמן יער חקירות" עוסקת בחקירות מורכבות ועוד. מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. איתור טלפון נייד ורכוש אחר נדרש בנסיבות שונות. חקירות מורכבות מלוות בדו"חות אשר ניתן להשתמש בהם בבתי משפט, בדיונים, במשא ומתן ומחלוקות ועוד. השירות כרוך בתשלום נוח, יחסית, הנקבע על פי קריטריונים שונים.

איתור טלפון נייד לפי שם

איתור טלפון נייד – איך הדבר מתבצע?

איתור טלפון נייד נעשה במספר דרכים ותלוי, בין היתר, גם בסוג מערכת ההפעלה שלו. בכל מערכת הפעלה של טלפונים מיצרנים שונים קיימת הגדרה שאמורה להיות מופעלת ויש להקיש עליה בעת העלמות הטלפון. על ידי לחיצה עליה ניתן לגרום לטלפון לצלצל, לראות את מיקומו על מפה וכדומה. כך, למשל, באנדרואיד של גוגל. זאת השיטה המקובלת ביותר ובמשרדי חברות חקירות יש את המערכות הממוחשבות היכולות לסייע למציאת הנייד. משרדי חקירות רבים גם יודעים לאתר מספרי טלפון בארץ ובעולם לטובת איתור מספרים חסויים, בדיקת הטרדות טלפוניות היכולות להציק ולאיים על לקוחות ועוד. שירות זה ניתן לצד שירותי משטרה, ולעיתים, במקומם. למשטרה יש סדר עדיפויות משלה, ובמקרים רבים, היא לא תקצה משאבי כוח אדם וזמן לטובת העניין. היא תתאמץ יותר כאשר מדובר בפלילים ובסיכון חיי אדם, וכאן המידע המתקבל מחברת החקירות יכול לזרז את הטיפול. שירותים נוספים הניתנים הם חקירות אישיות, כלכליות, איתור אנשים ורכוש, מעקבים, חקירות בינלאומיות, חקירות להאזנות סתר ועוד. כל אלו ניתנים עבור אנשים, עסקים, מוסדות ציבור וגופים אחרים הנזקקים להם. בקשה לאיתור טלפון נייד יכולה להגיע מחברה שלאחד מעובדיה הבכירים אבד טלפון בו יש מידע חשוב וחיוני. במקרים בהם הוא אינו מגובה או לא מצליחים למחוק אותו, נוצרת בעיה הדורשת פתרון מהיר ומקצועי.

איתור טלפונים סלולריים

איתור טלפון נייד יסייע למצוא אנשים שנעלמו

מחפשים אחר אדם שחב לכם כסף אך נראה שנעלמו עקבותיו מעל פני האדמה? חוקר פרטי יכול לבצע איתור טלפון נייד וכך למצוא את האדם הנעדר, מספר הטלפון שלו ואף את כתובתו, על מנת שתוכלו לפנות אליו ולאמת אותו עם העובדה שהוא חב לכם כספים רבים ועליו לשלם. כמו כן, ישנם מקרים רבים נוספים בהם האפשרות לאתר אדם על פי מספר הטלפון שלו, שמו או כתובתו יכולה להיות שימושית- גם במקרה בו קרוב משפחה אהוב נעדר או ירד למחתרת מסיבה זו או אחרת ניתן יהיה למצוא אותו, את מספר הטלפון שלו ואף את הכתובת בה הוא מתגורר וכך להתאחד מחדש. מקרה נוסף בו שירות איתור טלפון יהיה שימושי במיוחד הוא בכל הנוגע להטרדות טלפוניות ממספרים חסויים וחסומים. בעזרתו המסורה של חוקר פרטי מיומן ומנוסה שיוכל לעקוב אחר הרמזים, למשוך בחוטים ולהשתמש בקשרים שבבעלותו, כמו גם באמצעים טכנולוגיים משוכללים ואף בשיטות מעקב חשאי, ניתן לאתר כמעט כל אדם, גם אם הוא משקיע את מירב המאמצים במאמץ ההסתתרות.

איתור טלפון סלולרי לפי שם

איתור טלפון נייד דורש מחקר אחר זהותו, מספרו וכתובתו של אדם על פי מספר הטלפון שלו, שמו הפרטי או אפילו בעקבות שיחות חוזרות ונשנות ממספר חסוי. רבים מאיתנו מכירים את התחושה המתסכלת שאנו חשים כאשר אנו מקבלים שוב ושוב שיחות טלפון והודעות טורדניות ממספר חסוי שמאחוריו מסתתר אדם לא ידוע. חוקר פרטי או משרד חקירות מיומן ומנוסה כמו משרד החקירות ויצמן יער יוכל לאתר את זהותו של המטריד הטלפוני הסדרתי ולסייע לכם למצות עימו את הדין.

משרד חקירות בעל אמצעים מתקדמים

אם אתם מעוניינים לחפש אחר אדם שיש לו חובות כלפיכם, בן משפחה אהוב או אפילו מטרידן טלפוני סדרתי, פניה אל משרד חקירות ותיק, חזק ובעל אמצעים טכנולוגים משוכללים כמו ויצמן יער יכול להיות הפתרון האידיאלי עבורכם.

 

 

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact