איסוף ראיות במסגרת חקירות פיננסיות

מי שישאל את עצמו מיהי החברה המשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות יותר מכל חברה אחרת, עשוי לחשוב שהתשובה היא חברות הייטק, חברות סייבר, חברות טכנולוגיית חלל או חברות לתכנון נשק מתקדם, אולם יש מקום להניח שדווקא חברת חקירות היא זו העושה שימוש מרבי ומושכל בטכנולוגיות. פעם חקירה פרטית הייתה מתבססת על נתונים ממשרד הפנים, מכשירי ציתות על טלפונים ביתיים נייחים, ומידע מרשות התעופה. עם השינויים הטכנולוגיים עבר עולם החקירות שינוי משמעותי לאורך ולרוחב, וכיום הוא עושה שימוש נרחב בכלים שאי אפשר לחלום אודותיהם. חברת ויצמן יער, חברה מקצועית ובעלת שנות וותק ארוכות, חווה את ההתקדמות המשמעותית ורותמת את השינויים לטובת לקוחות שזקוקים למידע, ומלווה אותם באופן אישי עד לתוצאות מלאות ואמינות.

עולם הציתות עבר מהתקנת מכשירים להאזנות הרבה יותר מתוחכמות, ממכשירי ציתות שיצרו רחש קל על גלי הקול המועברים בטלפון ויכלו להוות מוקד חשד של מושא המעקב, ולא הרבה לאחר מכן- להתגלות על ידי אי מי שיודע כיצד נראה מכשיר ציתות קטן ככל שיהיה, עברו לעולם אפליקציות ואפשרויות רשת בלתי נגמרות. משאלות מעוררות חשד לחברת הביטוח או לפקיד בבנק אודות תשלומים והעברות בחשבון של אי מי המצוי בעין החקירה, ניתן היום להגיע לכל מידע מתוך המכשירים האישיים של הדמויות, ובלי להותיר עקבות. כל אדם מאכסן היום את כל המידע האישי שלו כולל זה הפיננסי, המשפחתי, ואפילו מידע פשיעה אם ישנו, במכשיר החכם הצמוד אליו ובו נמצא תיעוד החיים המלא שלו, כך שעולמה של חברת חקירות עשוי להיות בעל קווים משותפים לחברות סייבר מתקדמות.

איפה הבאג?

כמובן, בכשירות החקירה. אין ספק שהשגת מידע באופנים כאלו פוגעת בחוקי יסוד של זכויות האדם הבסיסיות וחופש הפרט, ובאופן כללי ניסיונות מעין אלו עשויות להיות עלות תביעה משמעותית כנגד מבקש החקירה והחוקר גם יחד. לכן, משרד חקירות מקצועי עובד רק באופן מורשה, ואחראי לקבל אישורים וצווי בית משפט בכל מקרה שהחוק מחייב זאת. חשוב לוודא עם כל חברת חקירות שמבקשים את שירותיה, שיש לה את ההסמכה לכך, ושעבודתה הינה בהתאם לדרישות החוק ולצווי המצפון.

מעוניינים בחברת חקירות מקצועית, מהירה וסופר אמינה? צרו קשר איתנו באתר או בטלפון, הצוות רב הניסיון שלנו ישמח לעזור לכם בצעדים הראשונים ולתת לכם את מלוא המידע והייעוץ שאתם זקוקים לו.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact