חוקר פרטי מומלץ

מושא חיפושיהם של בעלי עסקים, עורכי דין, בני זוג המצויים בהליכי גירושין ושאר מקרים בפציפיים רבים מספור, הוא חוקר פרטי מומלץ שיסייע להם לגלות את המידע שהם זקוקים לו בקלות ובאופן מלא, בלי רעש מיותר ובביטחון מוחלט. מצד שני, כמו כל ישראלי מצוי, ובפרט בימים בהם יוקר המחיה מטפס והכסף אכן אינו גדל על העצים, ההשקעה הכספית עומדת על הפרק מצידה השני של המשוואה ומכבידה על ההחלטה. אז כמה עולה חוקר פרטי מומלץ ומקצועי? ויצמן יער מארגנת את הנתונים הכלליים במחירון חקירות פרטיות, חשוב להדגיש שאין ברשום להלן כל הבטחה או מידע חד משמעי, וכי הנתונים עשויים להשתנות בין חברה לחברה ובין תיק לתיק מסיבות שונות ורבות.

עבודת החוקר הפרטי מתחלקת למחלקות שונות. יש עבודות כמו איתור טלפון ניד שנעלם או נגנב והגנה על המידע השמור בו, או שאלות פשוטות אחרות שאדם נתקל בהן וזקוק למידע ספציפי שיענה לו על כך. במקרה כזה המחיר יהיה גלובלי, במאות או באלפים. זה תלוי כמובן במשרד הנבחר, באורך שנות ניסיונו וברמת מקצועיותו. כאשר החקירה הנדרשת היא מורכבת יותר, כמו חקירות כלכליות, איתורי אנשים, וכדומה, המחירים מתחילים לעלות באופן משמעותי.

פגישה עם חוקר פרטי

חוקר פרטי מומלץ יגבה בדרך כלל עד 1000 ₪ לפגישת יעוץ, בה יערוך הצוות החוקר הכרות עם התיק, יאסוף פרטים ראשוניים ויבנה תוכנית עבודה. משם והלאה ככל שמדובר בחקירה משמעותית ומעמיקה, לרוב לא ייתן החוקר מחיר גלובלי מראש, משום שבלתי ניתן לצפות את מידת ההשקעה שידרוש המחקר, לעיתים פרטים מסוימים הנדמים בקלים להשגה יתבררו כמוסתרים באופן מכוון על ידי אי מי, ולעיתים תגיע החקירה למבוי סתום והצוות יחפש כיוונים חדשים ויאתחל מחדש את החקירה. לכן במקרי חקירה שאינם בסיסיים לרוב יהיה מחיר שעתי בן מספר מאות, התלוי בטיב העבודה. באופן כללי עדיף לבחור איש מקצוע בעל שיעור קומה בתחום למרות שמחירו השעתי גבוה יותר, משום שעל פי רוב המקצועיות תוריד מסך שעות העבודה ותביא תוצאות איכותיות בזמן קצר, כך שההפרש יתאזן.

בכל מקרה צורך ויצמן יער לשירותכם, במקצועיות, במסירות וביסודיות, בלי להותיר אבן על אבן ובלי להותיר עקבות. פנו אלינו למידע וקביעת פגישת יעוץ ראשונית שתעשה לכם סדר ותחזיר לכם את הרוגע כבר היום.

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact