חקירה חובקת עולם בהולנד וגרמניה שהובילה לפיצוח זהות של בעלים בחברת אוף שור

ביולי 2012 פשטו חוקרי מס הכנסה תל אביב על ביתם של אשת העסקים דבורה קריל ובעלה יואב בהרצליה פיתוח. קריל נעצרה ונחקרה בחשד להעלמת מס מהכנסות של עשרות מילוני שקלים, עמלות מהפצת מוצרים רפואיים ביפן, שאותן הסבה לכאורה לטובת שתי חברות בפנמה — טומל ומיידס קורפ.

פירוט של ממצאי החקירה של חוקרי ויצמן־יער, שהגיעו להולנד ולגרמניה ותשאלו את בעלי המניות הרשומים בחברת טומל. מהתשאול עלה לכאורה שהבעלים האמיתיים בחברה היא בעצם קריל בעצמה. 

את הראיות לכאורה שהובילו לפתיחת החקירה העביר לחוקרי מס הכנסה משרד החקירות ויצמן־יער, אשר נשכר על ידי לייף ווטצ' שהתקשרה עם קריל בהסכם עמלות.

 לאחר העברת הממצאים למס הכנסה נפתחה חקירה פלילית. בקשת המעצר של קריל כללה פירוט של ממצאי החקירה של חוקרי וייצמן־יער, שהגיעו להולנד ולגרמניה ותשאלו את בעלי המניות הרשומים בחברת טומל.

מהתשאול עלה לכאורה שהבעלים האמיתיים בחברה היא בעצם קריל בעצמה. 

"אנחנו אחד המשרדים היחידים שיכול לפצח זהות של בעלים של חברות אוף שור ברחבי העולם", אמר ל"כלכליסט" אשר ויצמן, מבעלי ויצמן־יער. "ככל שאני יודע, אין למס הכנסה את היכולות שלנו"

From the news

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact