מה ניתן לגלות באמצעות מעקב סמוי

מעקב סמוי עם תלבושות וטכנולוגיה מתקדמת

מעקב סמוי הוא אחד מהמעקבים הכי מקצועיים שיכולים להיות ואם נדמה לכם שמה שאתם רואים בקולנוע רחוק מהמציאות, בדיוק ההפך הוא הנכון. מעקבים סמויים יכולים להימשך כמה שבועות ועד כמה שנים ויש בהם שימוש בכל תחום החל מביטחון פנים וביטחון המדינה,וכלה במעקבים פרטיים שקשורים לעולם העסקי או לעולם האישי. במעקב סמוי משתמשים במצלמות נסתרות, איתור רכבים, נתוני לוויין וגם בתחפושות לא מעטות כאשר יש צורך  בכישורים רבים של סבלנות ונחישות להשגת המטרה.

מה ניתן לגלות בעזרת מעקב סמוי?

זה יכול להפתיע את חלקנו אך חלק ניכר מהמעקבים הסמויים ובכלל בחקירות פרטיות שמבוצעות ברחבי המדינה קשורים לעולם הזוגיות. אמנם חיי האהבה תחילה פורחים אך עם הזמן אנשים רבים מוצאים את עצמם בזוגיות מתפוררת עם חשד לבגידה של הצד השני. במקרים כאלו לא תמיד שיחת הבהרה בין בני הזוג יכולה לפתור את הבעיות כאשר בגירושין יש הרבה השלכות לשני הצדדים,שקשורות בעיקר לתחום הפיננסי. מעקב סמוי מתבצע אחרי בן או בת הזוג של לקוח מסוים כדי או להוכיח את בגידתו או לחשוף נתונים אותם ניסה להסתיר

במקרים רבים בתחום העסקי או המסחרי המשטרה בעצמה לא ערוכה או לא רוצה לטפל באירוע במקרים כאלו אנשים נעזרים בחקירות פרטיות ובחוקרים מומחים כדי שיבצעו מעקב סמוי אחרי החשודים במעשה ויוכלו להוכיח את הקשר שלהם לנושא הרלוונטי .זה יכול להיות על רקע אישי או על רקע מסחרי כלכלי בעסק או בבית.

לכן יש להקפיד ולוודא קיומו של רישיון למשרד חקירות מטעם משרד המשפטים.

למעשה, ברגע שווידאתם שלמשרד החקירות שאליו פניתם יש רישיון חוקי ותקף, סגרתם את הפינה החוקית מבחינתכם. מכאן, החוקר כבר יודע כיצד לפעול בהלימה מלאה לחוק, בכדי ששום דבר לא יסכן אתכם בפלילים.

מעקבים של חברות ביטוח

חברות ביטוח עורכות באמצעות משרדי חקירות פרטיים מעקבים סמויים אחרי אנשים שטוענים למגבלות המעקב הסמוי נועד לגלות האם מדובר בנכה אמיתי או בנכה מתחזה שמנסה לקבל כספים בטענות שווא

באתר האינטרנט של משרד ויצמן יער תוכלו למצוא הרבה מאד סיפורים על נכים מתחזים שתפס ויצמן יער במעקבים סמויים בחלק מהמקרים נכים שטענו שהם משותקים ועל כסא גלגלים צולמו כשהם הולכים כאחד האדם ותביעתם נדחתה

מעקבים סמויים מטעם המדינה

חקירות פרטיות אמנם כוללות מעקבים סמויים בתחומים שונים אך לפעמים החקירות הללו מתבצעות מטעם המדינה והמעקבים הסמויים הם בחסות גופים של הממשלה. אחת הדוגמאות היא מס הכנסה וביטוח לאומי שמבצעים מעקבים סמויים אחרי אנשים מסוימים כדי לבחון את ההצהרות שלהם.

לביצוע מעקבים סמויים יש צורך במקצוענים מיומנים ובן הבולטים בתחום הם משרד החקירות המוביל ויצמן יער

צור קשר

ויצמן יער קיים מזה כ-40 שנה ונחשב למשרד הגדול והמוביל בתחום החקירות והמודיעין העסקי עם כ-70 עובדים מורשים מטעם משרד המשפטים. בין לקוחותינו נמנים משרדי עורכי דין מובילים, חברות מסחריות מהמובילות במשק וגופים ממשלתיים וציבוריים. אנחנו מתחייבים ליחס אישי, דיסקרטיות ומקצועיות ללא פשרות.





    Contact